Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

12 January, 2012

Kiko Frozen Nail Lacquer: Plum Noir

Vi presento lo smalto Plum Noir della collezione Kiko Frozen Nail Lacquer.
Fotografie: fuori al sole, dentro con il flash, dentro senza flash. 
Due strati di smalto.

Predstavljam vam lak za nokte Plum Noir iz kolekcije Kiko Frozen Nail Lacquer.
Fotografije: napolju na suncu, unutra sa blicom, unutra bez blica. 
Dva sloja laka.

I present to you the nail polish Plum Noir from the collection Kiko Frozen Nail Lacquer.
Photographs: outside in the sun, inside with flash, inside without flash. 
Two layers of nail polish.








2 comments:

  1. Replies
    1. Fotografija napravljena na suncu ga dosta verno prikazuje i stvarno je jako lep lakić...!
      Inače, ja obično crtam po noktima uveče i odmah posle toga fotografišem, tako da uvek imam fotografije na veštačkoj svetlosti. A tek sledećeg dana nema šanse da napravim još neku fotografiju na suncu, posle povratka sa posla i raznih ogrebotina na noktima, to već nije to.. :-(

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)