Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

10 October, 2013

White and purple striping tape horizontal stripes

a-england The Mythicals Guinevere
Golden Rose Rich Color n° 27 Dark Purple
NYC n° 134 Pinstripe White
NYC n° 138 Classy Glassy top coat








12 comments:

  1. Mislim da su ovo najravnije freehand pruge u nailartu koje sam ikada vidjela! svidja mi se odabir boja i izgleda super efektno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, sada dugujem jedno objasnjenje :-) Jeste da ja najvise volim freehand nail art i vecito se zalim da se sva ulepim i da mi vise vremena treba kada pravim prugice pomocu striping tape-a i da sve to brze uradim tehnikom freehand... ali ove prugice sam napravila pomocu striping tape-a!!!! A posto tek sada uvidjam da to nisam nigde naznacila, moram da smislim novi naziv posta koji ce sadrzavati i daj vazan detalj o upotrebi striping tape-a :-) Izvinjavam se zbog zabune koju sam unela... :-)
      P.S. a ulepila sam se, bas bas... tako da se vracam freehand-u! :-)

      Delete
  2. I ovo stavi na listu, stavi stavi :D super mi je manikura, ako je budes radila u plavoj varijanti onda je totalno mornarska

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, mislim da ce pre ili kasnije biti i neka "mornarska" verzija! :-)

      Delete
  3. nekome se danas nije dalo izići iz pidžame pa si prekopirala dezen, priznaj ;)
    moram reći da meni često ni s trakicama ne ispadnu linije ovako ravne,ti si zakon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, sada dugujem jedno objasnjenje :-) Jeste da ja najvise volim freehand nail art i vecito se zalim da se sva ulepim i da mi vise vremena treba kada pravim prugice pomocu striping tape-a i da sve to brze uradim tehnikom freehand... ali ove prugice sam napravila pomocu striping tape-a!!!! A posto tek sada uvidjam da to nisam nigde naznacila, moram da smislim novi naziv posta koji ce sadrzavati i daj vazan detalj o upotrebi striping tape-a :-) Izvinjavam se zbog zabune koju sam unela... :-)
      P.S. a ulepila sam se, bas bas... tako da se vracam freehand-u! :-)

      Delete
    2. E stvarno slucajno nisam napomenula da se radi o izvlacenju linijica pomocu lepljivih tracica... i to uradim jednom u sto godina i ne napisem kako valja... :-)
      A to sto mi se nije dalo izaci iz pidzame, to je potpuno tacno... samo sto sam i pored te zelje za pidzamom i krevetom ceo dan bila na poslu... :-)

      Delete
    3. Evo, promenjen naslov posta, od White and purple horizontal stripes u White and purple striping tape horizontal stripes... kako mastovito... :-)

      Delete
  4. That is so cool, it's almost like shadows of the stripes - perfect!!

    ReplyDelete
  5. The colors look so well together! Love the stripes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Irina! :-) Also I love stripes, but I don't like working with striping tape so much...

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)